星期四, 1月 05, 2006

微小願望

很久沒有逛街,今晚難得兩口子閒逛沙田新城市。

對於林林總總眼花瞭亂的最新款衣飾精品,加上局部翻新後的商場及新店舖進駐,我們兩個像極了第一次到訪的自由行同志,一邊問路問廁所又一邊嘖嘖稱奇。

雖然大部份品牌都正在減價,但對於銀根短缺及苦挨貴息的二人家庭,只是有得看無得買,飽飯過後還要冒著寒風等巴士回家。

假如今晚的五千萬六合彩有我份...我會二話不說明天就去買了那件無印超軟外套和間條線衫!很喜歡哩...(馬太:真係無大志!)

8 則留言:

Blogger 小女子 說...

假如那五千萬有你/我份,那請先給我冰山一小角去交五位數字的稅款和一筆過還了借了銀行的二百多萬罷......

我會很是很是很是感激,並流淚的。

10:59 下午  
Blogger x-large size既傑仔 說...

我都覺得係law....
比我中左ar,我唔止買衫la
馬生,眼光放遠d.....

11:19 下午  
Blogger yellowfish 說...

大佬呀!如果中o左,大把o野要做啦!走去買兩件衫咁濕碎?

11:57 下午  
Blogger 馬生 說...

難過的是我而家連個兩件衫都唔敢買嘛...

12:34 上午  
Blogger 魚蛋明 說...

我願意俾你包起一晚咁多~~~~兩晚都唔OK,分三份一得喇!!

12:18 下午  
Blogger 魚蛋明 說...

仲有呀,我無買到六合彩~~~~肥妹用粗口"門小"我呀~~~你要知道你屋企隻福音多好,同你行街唔買野~~~~so sweet!!!

12:22 下午  
Blogger 小女子 說...

魚蛋明:

我呀,不是一隻的,是一個,完好無缺的,一個!!~~~

3:07 下午  
Blogger ??Winwin 說...

aiya,馬大少,實際d,腳踏實地把啦

1:52 下午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁