星期一, 5月 07, 2007

混沌

迷惘的周末。

我在會議室內努力推銷自己,差點忘記了我的工作本來就跟推銷員最不接近...抑或最近?
小朋友的純真本來可以暫時令我開懷,只是長長的車程消耗了我一星期的能量;假如我四個星期內要去十二次,我便透支了到七月底的能量了....
超越自己從來就是最難超越的,我只不過想安安靜靜說個故事,結果會不會像拾香一樣早死?
是我們有太多不滿,抑或是我們不懂甚麼是滿足?
我快要被自己的故事浸死,有誰可以拯救我?

今晚下了決定,男主角的名字,就叫戴嘉樂。

4 則留言:

Blogger idiotirene 說...

嗯 男主角有妹妹麼?
不如叫"戴妮歡" [deli france]

嘻嘻 我都知 我好無聊

最近也同在谷底
看見你這篇 忍不住
說個笑話 哪怕是冷的
然後 繼續 向前走 :P

加油 :]

2:03 上午  
Blogger 馬生 說...

蓮:
弊喇, 我老人痴呆, 我諗左五分鐘都諗唔到 "然後 繼續 向前走" 係邊套戲呀!!!

2:07 下午  
Anonymous 匿名 說...

然後...各自各...一個人... 繼續...向前走.......
tsui唱:走過長街...經過路牌...

你話係邊套戲???

4:38 下午  
Blogger idiotirene 說...

哈哈哈 魚蛋明 geng!
同埋呢 你得閑個陣呢
就行個兩張檯位
大大力 "亨"下阿馬生個頭ㄚ 唔該 :D

9:09 下午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁