星期三, 5月 24, 2006

Twins

搬進新竇的第一天,我執拾到十一時才回家,沖完涼人已累得半死,來不及關電視冷氣廳燈便已倒頭大睡,朦朧間聽到電話響過數次,但實在無力接聽,就這樣一直昏迷至十二時才起床。

一如以往,我會先走到書房開電腦和冷氣,然後才去擦牙;經過兩隻龍貓側邊,看見康仔把下層的房間翻倒了,而灰灰則仰臥在旁,例行地我一邊鬧仔一邊開門幫佢把房還原,忽然便看見一條小尾巴在移動,然後就看見一灘血跡,再看見另一條小眉巴...

灰灰生了一對孖胎!

其實個女有左我們已估到七七八八,但卻沒有做過任何準備,於是這個突如其來的驚喜便令我們兩老手足無措;先是要把康仔和三母子分開,然後又怕小朋友會爬出籠所以要加鐵絲網,接著康仔又唔生性咬爛了個去街袋,於是唯有撲出街買個細籠,最後搞到黃昏才叫做安頓了一家四口。

撲完成日,我而家重累過尋日;但一路寫這段日記一路見到小朋友躲在灰灰的下面爹,我覺得很甜。

P.S. 到這刻bb還未改名,甚至乎混亂間我只看到一隻是男仔,另一隻重未知...無論是男是女,我們都叫相逢好不好?

2 則留言:

Blogger 魚蛋明 說...

相逢~~~~
係咪似我呀咁?咪好靚仔~~~~

9:09 下午  
Blogger 小女子 說...

文信?我唔要呀~~

一隻叫哲仔啦,另一隻就......

未諗到!

10:53 下午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁