星期二, 3月 28, 2006

my 1st blog tag...

遊戲規則
1.必須發表一篇文章,把所有愛的問題都答出來(問題請看指那位朋友的網誌)
2.寫完所有愛的問題後,請點5名(un)luck朋友繼續串聯下去

點我的人:aloofie
寫出填寫日期:3月28日

愛的角色: 導演
愛的漫畫家:少睇,早期好多字個d麥嘜都算既
愛的食物:咸旦蒸肉餅(esp 住家個d)
愛的音樂:慢和靜的,不喜歡太嘈和快的
愛的地方:我不喜歡做戲,但喜歡on stage
愛的口頭襌:任何誇張的反應
愛的顏色:黑白灰,最近多左綠
愛的偶像: 無喎
愛的電影:Before Sunset / Sunrise,Lost in Translation
愛的甜食:ALL except 糖水
愛的節目:鬼佬劇集算唔算?
愛的書籍:拾香紀,國境之南太陽之西,乞丐國王的時光指環
愛的店:muji,franc franc,uniqlo
愛的作家:ofcoz ms.chanchan lah
愛的作詞人:林夕(呢個會唔會係全香港既tag最多人答?)
愛的國家:我鄉下日本
愛的座右銘:留住美好時光:p
愛的髒字:無留意..
愛的腔調:唔明
愛是受還是攻:攻,但我受多
愛的星座:少諗
愛的休閒:而家都唔錯,係窮d..
愛的個性:唔鍾意social,但我成日做

你有什麼吸引人的地方:叫做有理想卦...
你最自豪是:
www.trinitytheatre.org (大把野睇)
www.shammerhk.com (無乜野睇)
娘婷小食(就黎有野睇)
你容易認識到異性嗎:而家唔敢啦...:p
你容易喜歡人嗎: 都話唔敢咯!
容易的話那喜歡的人是誰:灰灰
別人容易喜歡你嗎:就只係喜歡囉,無架喇!

以下人等試下唔玩丫拿:

其實差唔多個個都比人tag左,咁唔該大家玩下啦!!

1 則留言:

Anonymous 匿名 說...

i'm gonna make my own blog

2:38 下午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁