星期五, 6月 02, 2006

水為財

外面不停的下雨,公司的窗戶和牆身便不停地滲水,自從搬進來的一天開始,水印便已加深了一倍有多,我已經煩死了,今天還來一個後門積水倒流引致貨倉水浸,教我怎能不小聲連連...

清潔的錢生說:好喇好喇,馬生你發達喇!我一邊忍笑心裡一邊暗叫,如果係真就好,咁多水,我咪唔駛賣樓兼且即刻可以裝埋個三部冷氣!!

3 則留言:

Blogger 小女子 說...

仲可以整埋男女廁既抽氣扇添呀!~~

6:12 下午  
Anonymous 匿名 說...

我再提多你一次--你咪買冷氣機買上癮!!

1:07 上午  
Blogger idiotirene 說...

哈哈 街貓意思係...
提你窗簾都好鬼死緊要架... 哈哈
同埋可能要防水囉...

9:21 上午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁